Pardoes bij reuzenkerstboom in het winkelcentrum
Anura en Roodkapje dansen

Turn On The Lights of voluit Turn On The Lights ✨ Designer Outlet Roermond X Efteling, ook wel Where dreams come true, Inspired by Efteling was een samenwerking tussen winkelcentrum McArthurGlen Designer Outlet Roermond en de Efteling tijdens het kerstseizoen van 2024, waarbij Efteling-figuren en -muziek de winterse decoratie van het winkelcentrum extra sfeer moesten geven.

Klaas Vaak en Zandkabouter in verwondering om zo veel lichtjes

Het evenement werd op vrijdag 8 november om 17.30 uur afgetrapt met een parade van Efteling-figuren. Hierin traden onder andere Sprookjesboom-personages als Wolf, Heks en Fakir op, maar ook de Gelaarsde Kat, de Blauwe Fee van Pinokkio (Fay de Fee), Klaas Vaak en de (zand)kabouters, de grootmoeder van Roodkapje, de vijf ruiters van Raveleijn, Assepoester, prinses Anura van Aquanura, Max en Moritz, Droomvlucht-elfjes, De Heks van Vliegensvlug en Pardoes en Pardijntje waren van de partij, waarmee het een behoorlijk volledige collectie van Efteling-personages van de voorgaande (entertainment)jaren was. Efteling-componist René Merkelbach stelde speciaal een medley van bekende Efeling-muziek samen.

Het programma van 8 november liep niet helemaal vlekkeloos; zo begon de geplande vuurwerkshow bij de te verlichten grote kerstboom te vroeg waardoor niet alle bezoekers deze konden zien.

Tijdens de rest van het seizoen (tot en met 5 januari, de dag voor Driekoningen) konden bezoekers elk weekeinde (en in de kerstvakantie donderdag t/m zondag) met tovernar Pardoes op de foto, en de rest van de dagen een selfie maken in zijn rode schoenen, in lijn met de situatie op het Interactief Podium in het park. In de avonden was er elk half uur een licht- en geluidshow met Efteling-muziek bij de grote kerstboom in het winkelcentrum, en bij de ingang stonden muzikale paddenstoelen.

Het doel van de samenwerking was tweeledig. In het winkelcentrum komen veel Duitse bezoekers (55% van het totaal), bijvoorbeeld uit het Roergebied voor wie de Efteling nog onbekend is en zo verleid kunnen worden tot een bezoek aan het park. Anderszins vestigt het voor Nederlanders die de Efteling al kennen, de aandacht op het winkelcentrum.